Tarolt Pécs a városmarketing-díjátadón – a BIOKOM NKft. két elismerést is kapott
Tizenöt díjjal és két különdíjjal jutalmazta a pécsi önkormányzat cégeit és a Pécsi Tudományegyetemet a Magyar Marketing Szövetség. A díjakat az érintett szervezetek vezetői szerda este vehették át a Marketing Summit Hungary 2022 konferencia után tartott ünnepélyes díjátadón szeptember 15-én, a Várkert Bazárban.
Immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, amelyre 146 városmarketing programmal pályáztak városok országszerte.
Pécsről olyan városmarketing programok nyertek Városmarketing Gyémánt Díjat, amelyekkel tudatosan, közvetlenül hozzájárultak a város imázsának, ismertségének és elismertségének növeléséhez. A tavalyi, hasonló siker után idén
PÉCS ÖSSZESEN 15 DÍJAT ÉS 2 KÜLÖNDÍJAT NYERT.
A nyertes városmarketing programokat az önkormányzat gazdaságfejlesztési főosztálya mellett a Biokom NKft., a Pannon Filharmonikusok, a Pécsi Tudományegyetem, a Zsolnay Örökségkezelő Nkft. és a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. valósították meg.
A díjak:
Rendezvény-esemény kategória (Event-marketing)
- Kodály Aperitif (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Pécsiség Bécsben (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Fényfesztivál (benyújtó: Zsolnay Örökségkezelő Nkft.)
Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória (külső-belső)
- Az új vásárcsarnok honlapja (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
- Gyerekeknek szóló egyedi játékszoftver fejlesztések: babzsák, csigaház (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Fantasztikus klasszikusok koncert sorozat sulisoknak! (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Akadálymentes zene, induló és kisfilm a Pannon Filharmonikusokról elnevezett pécsi Csörgőlabda Csapatnak (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Irány a PTE! Beiskolázási kampány 2022 (benyújtó: Pécsi Tudományegyetem)
Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program
- www.pecs.hu (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
- Pécs Város Bora (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
- Egyedi kézműves, niche parfümkülönlegesség fejlesztése a Pannon Filharmonikusok 210 éves jubileuma alkalmából (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- K20 Kirakat (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
Városfejlesztési, pályázati projektek marketingje
- Dénesi Ödön Program – Kedvezményes telekvásárlási program pécsi fiatalok számára (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
- Pintér János Parkmegújítási Program 2.0 (benyújtó: Biokom Nkft.)
- Kerékpáros szervízpontok és rollertárolók (benyújtó: Biokom Nkft.)
A szokásos kategóriák mellett ebben az évben „Városmarketing stratéga” külön díjat hirdettek a szervezők, amelyet Pécs nyert meg, a pécsi önkormányzat és a Pécsi Tudományegyetem marketingjének stratégiai összekapcsolásáért.
A „Városmarketing nagykövete” különdíjat is Pécs kapta. Ez a különdíj a 2022-es Városmarketing Gyémánt Díj pályázat legaktívabb, legpéldamutatóbb nevezőjének járó elismerés. A szervezők ezzel a különdíjjal értékelték a város elkötelezettségét a városmarketing irányában, amellyel példát mutat a többi hazai település számára.
Forrás: pecsma.hu
Tizenöt díjjal és két különdíjjal jutalmazta a pécsi önkormányzat cégeit és a Pécsi Tudományegyetemet a Magyar Marketing Szövetség. A díjakat az érintett szervezetek vezetői szerda este vehették át a Marketing Summit Hungary 2022 konferencia után tartott ünnepélyes díjátadón szeptember 15-én, a Várkert Bazárban.
Immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, amelyre 146 városmarketing programmal pályáztak városok országszerte.
Pécsről olyan városmarketing programok nyertek Városmarketing Gyémánt Díjat, amelyekkel tudatosan, közvetlenül hozzájárultak a város imázsának, ismertségének és elismertségének növeléséhez. A tavalyi, hasonló siker után idén
PÉCS ÖSSZESEN 15 DÍJAT ÉS 2 KÜLÖNDÍJAT NYERT.
A nyertes városmarketing programokat az önkormányzat gazdaságfejlesztési főosztálya mellett a Biokom NKft., a Pannon Filharmonikusok, a Pécsi Tudományegyetem, a Zsolnay Örökségkezelő Nkft. és a Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. valósították meg.
A díjak:
Rendezvény-esemény kategória (Event-marketing)
- Kodály Aperitif (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Pécsiség Bécsben (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Fényfesztivál (benyújtó: Zsolnay Örökségkezelő Nkft.)
Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategória (külső-belső)
- Az új vásárcsarnok honlapja (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
- Gyerekeknek szóló egyedi játékszoftver fejlesztések: babzsák, csigaház (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Fantasztikus klasszikusok koncert sorozat sulisoknak! (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Akadálymentes zene, induló és kisfilm a Pannon Filharmonikusokról elnevezett pécsi Csörgőlabda Csapatnak (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- Irány a PTE! Beiskolázási kampány 2022 (benyújtó: Pécsi Tudományegyetem)
Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program
- www.pecs.hu (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
- Pécs Város Bora (benyújtó: Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata)
- Egyedi kézműves, niche parfümkülönlegesség fejlesztése a Pannon Filharmonikusok 210 éves jubileuma alkalmából (benyújtó: Pannon Filharmonikusok)
- K20 Kirakat (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
Városfejlesztési, pályázati projektek marketingje
- Dénesi Ödön Program – Kedvezményes telekvásárlási program pécsi fiatalok számára (benyújtó: Pécsi Vagyonhasznosító Zrt)
- Pintér János Parkmegújítási Program 2.0 (benyújtó: Biokom Nkft.)
- Kerékpáros szervízpontok és rollertárolók (benyújtó: Biokom Nkft.)
A szokásos kategóriák mellett ebben az évben „Városmarketing stratéga” külön díjat hirdettek a szervezők, amelyet Pécs nyert meg, a pécsi önkormányzat és a Pécsi Tudományegyetem marketingjének stratégiai összekapcsolásáért.
A „Városmarketing nagykövete” különdíjat is Pécs kapta. Ez a különdíj a 2022-es Városmarketing Gyémánt Díj pályázat legaktívabb, legpéldamutatóbb nevezőjének járó elismerés. A szervezők ezzel a különdíjjal értékelték a város elkötelezettségét a városmarketing irányában, amellyel példát mutat a többi hazai település számára.
Forrás: pecsma.hu