ELÉRHETŐSÉGEINK

Mint ismert, a kormány döntése értelmében május 25-től ismét fizetőssé válik Magyarországon a közterületi parkolás az így kijelölt zónákban.

Eszerint a parkolójegyek megváltása ettől az időponttól kötelező lesz Pécsett is, de a díjfizetés újraindulását követő időszak első két hetében a parkolóellenőrök fokozott rugalmassággal járnak majd el az ellenőrzések során.

A 2020-ban, tehát tavaly kiváltott, december 31.-én lejáró parkolóbérletek az ingyenes parkolás eltörlésétől számított 15 napig érvényesek maradnak.

Felhívjuk továbbá Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a megnövekedett megkeresések miatt az online ügyintézési idő 5 napra hosszabbodott, de természetesen Munkatársaink a lehetőségekhez képest a lehető leghamarabb dolgozzák fel az igényeket.

Kérjük a kérelmek benyújtásakor a fenti határidőt szíveskedjenek figyelembe venni!

Tisztelt Ügyfeleink

Ügyfélszolgálat ideiglenes nyitvatartása a következő 2 hétben:

2021.05.31 Hétfő 8-18 óráig
2021.06.01 Kedd 8-18 óráig
2021.06.02 Szerda 8-18 óráig
2021.06.03 Csütörtök 8-18 óráig
2021.06.04 Péntek 8-14 óráig
2021.06.05 Szombat Zárva
2021.06.06 Vasárnap Zárva

2021.06.07 Hétfő 8-18 óráig
2021.06.08 Kedd 8- 18 óráig
2021.06.09 Szerda 8-18 óráig
2021.06.10 Csütörtök 8-16 óráig
2021.06.11 Péntek 8-14 óráig

Online időpont foglalás:

 

Elérhetőségeink:

Központi ügyfélszolgálati irodánk

Cím: 

7632 Pécs, Siklósi út 52.

Telefon: 72/502-101, 72/502-111

Zöld szám: 06/80/200-590

E-mail: ugyfelszolgalat@biokom.hu

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 8.00 – 16.00

Kedd-Csütörtök: 8.00 -16:00

Péntek: 8.00 – 14:00

Szombat: ZÁRVA

 

Főpénztár nyitva tartása 

Hétfő-Péntek 8.00-12.00

 

Kizárólag a főpénztárban intézhető ügyek: (egyéb befizetések a teljes ügyfélfogadási idő alatt intézhetők)

– Műszaki osztály által kiadott engedélyek befizetése, átvétele ( Közút-kezelői hozzájárulás,tervegyeztetés, stb..)

– Parkerdei szolgáltatások ( Faház bérlés, áramvételezési díj fizetése stb…)

–  Kifizetések ( Kárigény, kaució visszafizetése stb…)

 

 

 

Személyesen intézhető ügyek:

– vállalkozáshoz tartozó közterület használati-megállapodás felmondása, megszüntetése

– burkolat-bontással összefüggő közútkezelői hozzájárulások kiadása

– közterület-használati megállapodások megkötése

– Tüke-kártya készítés

– közfoglalkoztatottak bérletigazolványának kiállítása

– kárbejelentés

– zöld-és közterületi bejelentések fogadása

Elektronikusan intézhető ügyek:

– kárbejelentés

– zöld-és közterületi bejelentések fogadása

 

 

Telefonon és/vagy e-mailben intézhető ügyek

– kárbejelentés

– vállalkozáshoz tartozó közterület használati-megállapodás felmondása, megszüntetése

– zöld-és közterületi bejelentések fogadása

– parlagfű bejelentések

– közvilágítással kapcsolatos észrevételek

– kátyúzásra, játszóterek felújítására, homokozók homokcseréjére, kutyafuttatók kialakítására, közterületen lévő darazsak, méhek befogására, patkányok irtására, szúnyoggyérítésre, és egyéb közterületen történő munkavégzésre irányuló kérdések, észrevételek, bejelentések felvétele, ügyintézése

– kárbejelentések

– ároktisztítással kapcsolatos bejelentések

– balesetveszélyessé vált csatornafedlapok, fedlaphiányok bejelentése

– mozgáskorlátozott helyek felfestésének igénye

 

Ügyfélszolgálati vezető: Takács Krisztina

 

Fogyasztóvédelmi referens:  Dr.Fejér Eszter

 

Elérhetősége: 72/502-100

E-mail: ugyfelszolgalat@biokom.hu