ADATVÉDELEM ÉS PANASZKEZELÉS
Az adatkezelési tájékoztató letölthető itt
Jogvita esetén joghatóság vagy illetékes bíróság kikötése: A közszolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelően a felek az esetleges jogvitát egyeztetés útján rendezik, megegyezés hiányában a jogvita eldöntésére a Pécsi Járási Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
Szóbeli panasz
A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével
nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően köteles írásban 30 napon belül érdemben megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles az ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.
Amennyiben az ügyfél panasza nem jogos: a szolgáltató az ügyfelet írásban, indokolással ellátva értesíti.
Amennyiben jogos: a szolgáltató haladéktalanul intézkedik az eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja az ügyfél jogos kárigényét.
Nem tekinthető ügyfél panasznak:
– tájékoztatást kérő megkeresés
– hibabejelentés
– kárbejelentés
– az ügyféllel szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése
Felügyeleti szervek, hatóságok
Baranya Vármegyei Kormányhivatal
Elérhetőségek | |
Cím: | 7623 Pécs, József A. u. 10. |
Levélcím: | 7602 Pf. 405 |
Telefon: | 06 (72) 507-000 |
Fax: | 06 (72) 507-012 |
E-mail: | hivatal@baranya.gov.hu |
Ügyfélfogadási idő | |
Hétfő – Csütörtök: | 8.00 – 16.30 |
Péntek: | 8.00 – 14.00 |
A főigazgató ügyfélfogadása: | minden hónap első keddjén 9.00 – 12.00 |
Állami számvevőszék
Hivatalos név (teljes név): Állami Számvevőszék
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf. 54
Központi telefonszám: +36-1-484-9100
Központi telefax: +36-1-484-9200
Központi e-mail: szamvevoszek@asz.hu
Webcím: www.asz.hu
Közönségkapcsolat elérhetősége
Postacím: 1364 Budapest 4. Pf. 54
E-mail: szamvevoszek@asz.hu
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf.109.
Telefon: 72/507-154
Fax: 72/507-152
Települési Önkormányzat Jegyzője
Pécs Város jegyzője, Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Cím: 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.
Telefon: 72/533-823
E-mail: jegyzo@ph.pecs.hu
A fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesület: Baranya Megyei Fogyasztóvédelmi Egyesület (7621 Pécs, Apáca u. 15.)
Tájékoztatjuk, hogy a hulladékgazdálkodási közszolgáltatást érintő elszámolással, számlázással, díjfizetéssel kapcsolatban, illetve a díjhátralék esedékességét követően megtett intézkedésekre, valamint értesítési, tájékoztatási, szolgáltatásnyújtási kötelezettséggel kapcsolatos panaszával a Baranya Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály (7630 Pécs, Hengermalom u. 2. II. emelet)
Telefonszám: + 3672/795-398
E-mail: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu