Városmarketing Gyémánt Díjat nyert a Pintér János Program
A Magyar Marketing Szövetség nagyszabású konferenciával egybekötve adja át minden évben a Városmarketing Gyémánt Díjakat azoknak a városoknak, szervezeteknek, akik kreatív, példaértékű megoldásokkal nemcsak népszerűsítik saját tevékenységüket, hanem azokkal hozzájárulnak a településük fejlődéséhez is.
A felhívásra idén a BIOKOM NKft. is pályázott a Pintér János Parkmegújítási Programmal, amely ki is vívta a szakmai zsűri elismerését. A díjat csütörtökön a budapesti Haris Parkban vette át Markó Ildikó, a pécsi önkormányzat városmarketing osztályvezetője és Meixner Barna, a BIOKOM NKft. ügyvezető igazgatója.
A Pintér János Parkmegújítási Program célja, hogy Pécs parkjai, természetvédelmi területei megújuljanak. Ennek persze van egy hatalmas hozadéka: a sokrétű, minőségi szabadtéri időtöltést kínáló helyszínekre szívesebben látogatnak ki mind a pécsiek, mind a városba érkező turisták.
A BIOKOM NKft. kezdeményezésére 2021-ben elindult projektnek számos eleme megvalósult már. Tavasszal a Niké-szobor környéke újult meg, majd a Mandulás tornapályához kerültek felújított eszközök, a tettyei Panoráma-sétányon az idén kialakított kilátóteraszról tekinthetünk le a városra, a Puskin téri játszóteret örömmel vették birtokba a gyermekek, a Malomvölgyi-tónál pedig homokos plázs és új játszótér várja a látogatókat.
– A pécsiek, az eddigi visszajelzések alapján, pozitívan fogadták a fejlesztéseket – mondta el Meixner Barna ügyvezető igazgató. – A Városmarketing Gyémánt Díj elnyerése pedig bebizonyította, hogy a város határain kívül is értékelik társaságunk munkáját. Ez egy megerősítés, hogy jó irányba indultunk el a programmal, és érdemes tovább haladni ezen az úton.
A fejlesztések valóban nem állnak meg, hiszen a társaság hamarosan elkészül a Sós-hegyi kilátó felújításával és a Malomvölgyi Parkerdő rendezésének második ütemével. Tervezik már a Jánosi Engel Adolf tér (Árkád park) felújítását, jövőre pedig újabb elemekkel bővül a program.
A Magyar Marketing Szövetség nagyszabású konferenciával egybekötve adja át minden évben a Városmarketing Gyémánt Díjakat azoknak a városoknak, szervezeteknek, akik kreatív, példaértékű megoldásokkal nemcsak népszerűsítik saját tevékenységüket, hanem azokkal hozzájárulnak a településük fejlődéséhez is.
A felhívásra idén a BIOKOM NKft. is pályázott a Pintér János Parkmegújítási Programmal, amely ki is vívta a szakmai zsűri elismerését. A díjat csütörtökön a budapesti Haris Parkban vette át Markó Ildikó, a pécsi önkormányzat városmarketing osztályvezetője és Meixner Barna, a BIOKOM NKft. ügyvezető igazgatója.
A Pintér János Parkmegújítási Program célja, hogy Pécs parkjai, természetvédelmi területei megújuljanak. Ennek persze van egy hatalmas hozadéka: a sokrétű, minőségi szabadtéri időtöltést kínáló helyszínekre szívesebben látogatnak ki mind a pécsiek, mind a városba érkező turisták.
A BIOKOM NKft. kezdeményezésére 2021-ben elindult projektnek számos eleme megvalósult már. Tavasszal a Niké-szobor környéke újult meg, majd a Mandulás tornapályához kerültek felújított eszközök, a tettyei Panoráma-sétányon az idén kialakított kilátóteraszról tekinthetünk le a városra, a Puskin téri játszóteret örömmel vették birtokba a gyermekek, a Malomvölgyi-tónál pedig homokos plázs és új játszótér várja a látogatókat.
– A pécsiek, az eddigi visszajelzések alapján, pozitívan fogadták a fejlesztéseket – mondta el Meixner Barna ügyvezető igazgató. – A Városmarketing Gyémánt Díj elnyerése pedig bebizonyította, hogy a város határain kívül is értékelik társaságunk munkáját. Ez egy megerősítés, hogy jó irányba indultunk el a programmal, és érdemes tovább haladni ezen az úton.
A fejlesztések valóban nem állnak meg, hiszen a társaság hamarosan elkészül a Sós-hegyi kilátó felújításával és a Malomvölgyi Parkerdő rendezésének második ütemével. Tervezik már a Jánosi Engel Adolf tér (Árkád park) felújítását, jövőre pedig újabb elemekkel bővül a program.